Tilfredse kunder

Når medarbejderne hos murerfirmaet Søren Holdensen A/S tager fat på en opgave hos en kunde, afleverer de deres personlige visitkort med telefonnummer og mail-adresse. Så ved kunden altid, hvem de kan træffe praktiske aftaler med.

Når en opgave afsluttes, beder Søren Holdensen A/S kunden deltage i en tilfredshedsundersøgelse ved at besvare et (kortfattet) spørgeskema.

Dette skema skal sikre, at murerfirmaet har løst opgaven i overensstemmelse med det aftalte og til kundens fulde tilfredshed.

Tilfredshedsundersøgelsen har samtidig to funktioner internt i firmaet – både i forbindelse med medarbejdernes resultatløn og når vi uddeler Den gyldne Murske.

 

Den Gyldne Murske

Gennem en årrække har murerfirmaet Søren Holdensen A/S hædret de medarbejdere, som gør en særlig indsats – til gavn for firmaet og for det kollegiale sammenhold.

Det sker ved uddelingen af Den gyldne Murske. Modtageren bliver indstillet af firmaets ledelse.

 

Den Gyldne Murske er uddelt til:

2005: Bo Hald

2007: Jesper Valentin Christensen

2009: Jesper Valentin Christensen

2013: Steen Lie Larsen